Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

Allerhande kersthulp via WhatsApp

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2016

Allerhande kersthulp via WhatsApp

Opdrachtgever(s)

Albert Heijn

Bureau('s)

MPG.

In het kort

Albert Heijn is erin geslaagd om in korte tijd met een slimme middelenkeuze, de WhatsAppservice ‘Allerhande kersthulp via WhatsApp’ bekend te maken bij ca. 2,3 miljoen mensen. Met het hoge rapportcijfer, de NPS-score en het aantal mensen dat is geholpen, is de basisdoelstelling, echte fans aan het merk binden, ruimschoots gehaald. Albert Heijn heeft als eerste merk ter wereld een-op-een contact bewerkstelligd via WhatsApp met kerstkookhulp en bewezen de meest logische keuze te zijn als kerstsupermarkt. Deelnemers hebben beduidend minder stress ervaren bij het bereiden van hun kerstgerecht.

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?