Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

BEN Van weinig relevant meer (2014) naar zelfbewust van nu (2017).

Terug

Merkcampagne - Effie Awards 2017

BEN Van weinig relevant meer (2014) naar zelfbewust van nu (2017).

Opdrachtgever(s)

Ben

Bureau('s)

Red Urban B.V./ ETCETERA B.V.
Databay
DPPLR
Initiative
Holy Fools

In het kort

Ben was weinig relevant meer in 2014.

Ben moest een budgetspeler worden van T-Mobile, maar het sympathieke behouden. Dus keken we naar wat nu speelt, irriteert en zelfbewuste mensen echt blij maakt. Ben relativeert zichzelf in de telecomgekte en roept iedereen op om dichtbij zichzelf te blijven. Ben jezelf. Ben verwondert, speelt en experimenteert met nieuwe inzichten, tools en technieken. Ben roept veel herkenning op, is niet meer van vroeger, maar van nu.

Ben is in 2 jaar tijd bijna 2 keer zo groot geworden.

Juryrapport

 

 

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?