Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

De All inclusive Weken: Hoe KPN met een gratis monteur als USP won op de Alles-in-1 markt

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2015

De All inclusive Weken: Hoe KPN met een gratis monteur als USP won op de Alles-in-1 markt

Opdrachtgever(s)

KPN

Bureau('s)

N=5

In het kort

‘Een Alles-in-1 pakket verkopen dat duurder is en een lagere internetsnelheid heeft dan dat van je grootste concurrenten, is moeilijk. Helemaal als de concurrentie ook nog eens met exact dezelfde extra’s gaat adverteren tijdens de campagne. Door slim gebruik te maken van een zeer populair voordeel thema uit de reiswereld en de belangrijkste USP ‘gratis monteur’ op een heldere en duidelijke manier te communiceren steeg de verkoop met 49 procent. En is de daling in marktaandeel omgezet in een lichte stijging.’

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?