Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

KitKat / Give Holland a Break

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2015

KitKat / Give Holland a Break

Opdrachtgever(s)

Nestl├ę - Confectionery

Bureau('s)

J. Walter Thompson Amsterdam

In het kort

‘Met de lancering van de nieuwe KitKat Chunky Double Caramel gaf KitKat heel Nederland de meest epische dubbele break ooit en stuurde Gordon, de meest spraakmakende en aanwezige BN’er, naar een onbewoond eiland. Zodat Nederland een break had van Gordon, maar Gordon ook zeker een break van Nederland.

Een campagne die niet alleen de verwachtingen voor de verkoopcijfers ver overtrof, maar waarbij het merk ook het eigen terrein (‘Have a break, have a KitKat’) maximaal benutte en tegelijkertijd opviel in een zeer concurrerende candybarmarkt.’

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?