Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

Maak de dood bespreekbaar

Terug

Merkcampagne - Effie Awards 2016

Maak de dood bespreekbaar

Opdrachtgever(s)

Yarden Uitvaart organisatie

Bureau('s)

In het kort

Yarden is met deze baanbrekende campagne de uitvaartorganisatie die de dood durft te benoemen. De campagne doet daadwerkelijk iets met het merk en de toonaangevende positie. Dat is anno 2016 een plus, in vergelijking met veel andere campagnes die weinig tot geen indruk achterlaten. Het op een baanbrekende manier praten over de dood heeft veel teweeggebracht in Nederland. Er was kritiek en er waren complimenten. Door te blijven geloven in de campagne heeft Yarden ruimschoots haar doelstellingen gerealiseerd. De resultaten spreken voor zich. 

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?