Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

PICKWICK TEA TOPICS. NEEM DE TIJD

Terug

Merkcampagne - Effie Awards 2017

PICKWICK TEA TOPICS. NEEM DE TIJD

Opdrachtgever(s)

Pickwick (Jacobs Douwe Egberts)

Bureau('s)

TBWA\NEBOKO

In het kort

Pickwick moet weer gaan leven bij haar doelgroep. Het merk zet in op echte aandacht voor elkaar in een wereld met minder sociale tradities en meer digitaal vluchtig contact. Met Tea Topics maakt Pickwick een eigen medium van haar theezakje. Dicht op het consumptie-moment, biedt het conversation starters. De campagne inspireert met hedendaagse, persoonlijke verhalen waarin mensen de tijd nemen voor echt contact. Pickwick verbindt met storytelling die raakt, persoonlijk herkenbaar én maatschappelijk relevant. Nederland beloont Pickwick met een groeiend marktaandeel.

Juryrapport

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?