Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2013 - brons

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Effie bekroning

brons

2013

Opdrachtgever(s)

Telfort

Bureau('s)

N=5

In het kort

Met een slimme strategie heeft Telfort zich in nog geen jaar tijd op de kaart gezet als een volwaardige Alles-in-1 aanbieder. Telfort is als nieuw merk in deze markt binnen een jaar gezichtsbepalend. Telfort en Ziggo bepalen met zijn tweeën de markt, UPC kopieert het Telfort vaste lage prijsaanbod. De campagne laat niet alleen spectaculaire commerciële resultaten zien, maar weet ook zeer hoge campagneresultaten te realiseren en het merk Telfort een boost te geven. Telfort heeft zich in korte tijd ontwikkeld van een plat prijsmerk naar een geliefd value-for-money merk.

Juryrapport

Telfort. Net zo alles in één, maar dan super voordelig.

Het is een briljante case in een hele moeilijk markt. Binnen deze markt is het ongelooflijk moeilijk om er überhaupt beweging in te krijgen en dat heeft Telfort zeker voor elkaar gekregen. Het is een goed te beoordelen case, waarin alles openhartig is opgeschreven en lijkt te kloppen.

De jury vraagt zich wel af of de resultaten komen door de langlopende campagne die loopt of door deze case die zij nu insturen.

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?