Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

Telfort. Net zo mobiel, maar dan super voordelig.

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2013 - brons

Telfort. Net zo mobiel, maar dan super voordelig.

Effie bekroning

brons

2013

Opdrachtgever(s)

Telfort

Bureau('s)

N=5

In het kort

Telfort Mobiel weet de klantinstroom te verdubbelen en groeit 5x keer harder dan de markt! Met een slimme strategie, en een sympathieke en opvallende campagne zet Telfort zichzelf opnieuw op de kaart en weet daarmee zijn positie in de mobiele markt flink te versterken. De campagne laat niet alleen ongekend goede commerciƫle resultaten zien, maar weet ook zeer hoge campagneresultaten te realiseren en het merk Telfort een positieve boost te geven. Met de Gouden Loeki als prachtig bewijs dat Telfort van een plat prijsmerk een geliefd value-for-money merk is geworden.

Juryrapport

Telfort. Net zo mobiel, maar dan super voordelig.

Een schoolvoorbeeld van een EffieCase. Een strategisch slimme case, met top creatie, slimme inzet van middelen en geweldige resultaten.

De jury vindt de case een voorbeeld van hoe mainstream advertising hard resultaat kan brengen door sociale context te raken. Deze case bewijst dat effectiviteit niet saai hoeft te zijn.

De enige kanttekening die de jury plaatst is dat de propositie 'na 10 min gratis bellen' niet zozeer de resultaatsdriver is, maar het langlopende campagne inzicht 'de kwaliteit die u gewend bent maar dan voordeliger'. De jury had dit graag beter onderbouwd gezien.

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?