Wereldwijd de meest prestigieuze award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie

Unox. Wat een dag

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2016

Unox. Wat een dag

Opdrachtgever(s)

Unilever Nederland B.V.

Bureau('s)

TBWA\NEBOKO

In het kort

In een dalende, verzadigde markt groeit Unox hard in waarde. Het kiest voor een heldere propositie die in prijs veel duurder is dan alternatieven. Hij haalt de top 5 meest verkochte soepsmaken. Dat is lang niet gebeurd. De scherpe keuze voor emotionele meerwaarde geeft de doorslag; het extra balletje raakt de harten. Het heeft impact en overtuigingskracht. Iedereen herkent dat beetje aandacht, troost en liefde. Door in de hele aanpak te kiezen voor de meerwaarde van het extra balletje, begrijpt Unox dat het de kleine dingen zijn die het doen.

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Terug

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Prof. W. H. Keesomlaan 4
1183 DJ Amstelveen

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?