Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VEA & BVA

Betaal met Views

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2017

Betaal met Views

Opdrachtgever

Opel

Bureau('s)

J. Walter Thompson Amsterdam
Carat
iProspect
Isobar

Samenvatting

Om verkoop van verouderde volumemodellen te stimuleren, komt Opel met een speciale, maar duurdere, uitvoering: de Online Edition. Deze volledig ‘connected’ auto moet, met minimaal communicatiebudget, opvallen in een markt waar introducties de standaardcommunicatie vormen. Opel komt met een unieke campagne, volledig in stijl: een Online Edition koop je vanaf 589.000 views. ‘Betaal met views’ is een wereldprimeur met grote impact. En, de campagne creĆ«rt een nieuwe standaard: de Online Edition vervangt de Edition als meest populaire uitvoering en dat levert Opel extra omzet en een hogere winstmarge op.

Juryrapport

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Generaal Vetterstraat 82
1059 BW Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?