Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VEA & BVA

Get The Flow

Terug

Maatschappelijke campagne - Effie Awards 2017

Get The Flow

Opdrachtgever

Vodafone

Bureau('s)

DDB & Tribal, Amsterdam

Samenvatting

In samenwerking met de Nederlandse Stotter Federatie (NSF), Ali B en Miss Montreal, wilde Vodafone Nederland laten zien hoe mobiele technologie – middels een mobile app – mensen verbindt en de maatschappij kan verbeteren. De resultaten waren overweldigend: 28 miljoen mediacontacten, bijna een kwart van de bevolking was bekend met de campagne, 2 op de 3 stotterende kinderen werd geactiveerd en het social sentiment rondom Get The Flow was in 95% van de gevallen positief. Daarnaast heeft de campagne een positieve bijdrage geleverd aan het merkbeeld van Vodafone in de Nederlandse markt.

Juryrapport

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Generaal Vetterstraat 82
1059 BW Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?