Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VEA & BVA

KitKat / Give Holland a Break

Terug

Gedragscampagne kort - Effie Awards 2015

KitKat / Give Holland a Break

Opdrachtgever

Nestl├ę - Confectionery

Bureau('s)

J. Walter Thompson Amsterdam

Samenvatting

‘Met de lancering van de nieuwe KitKat Chunky Double Caramel gaf KitKat heel Nederland de meest epische dubbele break ooit en stuurde Gordon, de meest spraakmakende en aanwezige BN’er, naar een onbewoond eiland. Zodat Nederland een break had van Gordon, maar Gordon ook zeker een break van Nederland.

Een campagne die niet alleen de verwachtingen voor de verkoopcijfers ver overtrof, maar waarbij het merk ook het eigen terrein (‘Have a break, have a KitKat’) maximaal benutte en tegelijkertijd opviel in een zeer concurrerende candybarmarkt.’

Juryrapport

Voor meer informatie kunt u contact opnemen via info@effie.nl

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

Effie Organisatie
Generaal Vetterstraat 82
1059 BW Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?