Wereldwijd de meest waardevolle award voor effectieve en bewezen marketingcommunicatie. Georganiseerd door de VEA & BVA

Special

Effie Case Study met Mark Ritson

In samenwerking met Effie bespreekt Mark Ritson elke week de ins en outs van een internationaal geprezen Gouden Effie-case. 

Mark Ritson is hoogleraar marketing aan de Melbourne Business School en gasthoogleraar aan de Singapore Management University. De eigenzinnige Australiër gaf eerder les aan onder meer de London Business School en de University of Minnesota, en werd wereldwijd erkend met meerdere onderscheidingen als een van de beste marketingdocenten. Als marketingconsultant werkte hij aan projecten op het gebied van onder meer merkstrategie, marktonderzoek, segmentatie, crm en marketingcommunicatie. Hij deed dat voor klanten als Loewe, McKinsey, PepsiCo, Eli Lilly, Donna Karan, Johnson & Johnson, en Unilever. Het langst (13 jaar) was hij verbonden aan LVMH, waar hij aan merken als Louis Vuitton, Dom Perignon, Tag Heuer, Dior en Hennessy sleutelde. Zijn wekelijkse Marketing Week-column over branding wordt al tien jaar lang gretig gelezen door marketeers. Drie keer ontving hij de Business Columnist of the Year-prijs bij de Britse PPA Press Awards. Ook publiceerde hij in onder andere in de Harvard Business Review en de Journal of Advertising.

In samenwerking met Effie bespreekt Mark Ritson elke week de ins en outs van een internationaal geprezen Gouden Effie-case. 
Aan bod komen onder andere: Tide, Febreze, Tourism Australia, Dove, Gillette, Apple, Snickers en Lidl. 

Bekijk de afleveringen hier. 

Sluit

Contactgegevens

T. 020 - 642 56 42

VEA kantoor
Generaal Vetterstraat 82
1059 BW Amsterdam

Sluit

Typen om te zoeken

Sluit

Ben jij je inloggegevens kwijt?